مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:202015-02-01اقتصادي

بورس از حرکت ایستاد


در بازار دومین روز هفته همانند روز گذشته شرکتهای سرمایه گذاری صنعت نفت،گروه بهمن و تایدواتر از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند وکمباین سازی، - حفاری شمال و داروپخش بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

بورس تهران که روز گذشته روند پر تحرکی را آغاز کرده بود،در دومین روز معاملاتی هفته از حرکت بازایستاد و به روال قبلی برگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاخص بورس تهران یک روزبعد از حرکت صعودی خود،به روند قبلی برگشت و تنها 2 واحد رشد کرد.

بورس تهران که در معاملات روز گذشته خود با انتشار خبر تزریق نقدینگی با افزایش قیمت ها و تقاضای خرید مواجه شده بود،امروز از مسیر رفته منصرف شد و انگیزه خود را برای صعود دوباره از دست داد.

در معاملات امروز اکثر شرکتها با کاهش قیمت مواجه شدند و شاخص بورس ابتدا با افزایش و سپس کاهش مواجه شد به طوری که در پایان معاملات امروز شرکتهای کشتیرانی،توسعه معادن و فلزات،ملی مس،پتروشیمی شازند و گسترش نفت و گاز پارسیان با افت قیمت خود مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

در مقابل شرکتهایی مانند مپنا،فولاد مبارکه،بانک سینا،گروه بهمن،مخابرات و سایپا به همراه تاپیکو و بانک ملت موجب رشد کمرنگ شاخص شدند.

در بازار دومین روز هفته همانند روز گذشته شرکتهای سرمایه گذاری صنعت نفت،گروه بهمن و تایدواتر از بیشترین تقاضای خرید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس از حرکت ایستاد

بورس از حرکت ایستاد