مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:152015-02-01اقتصادي

شهردار کاشان خبر داد تمدید زمان ارسال مقالات به همایش بافت فرسوده کاشان


شهردار کاشان از تمدید زمان ارسال مقالات به همایش ملی بافت های فرسوده و تاریخی شهری، این شهرستان خبر داد.

- " از کاشان، سیدمحمد ناظم رضوی ظهر امروز در نشست با مدیران بافت فرسوده این شهرستان اظهار کرد: بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری بخش قابل توجهی از سطح شهر کاشان و آران و بیدگل را تشکیل می دهند.

وی افزود: این بافت ها از دیدگاهی دارای مشکلات کالبدی، عملکردی، ترافیکی و زیست محیطی بوده و از منظری دیگر دارای ظرفیت های متراژ زمین برای اسکان جمعیت، تأمین فضاهای باز خدماتی مورد توجه هستند.

شهردار شهر نخستین های جهان تصریح کرد: در جهان معاصر، حل مسائل شهری با شناخت نیازها و نگرش های شهروندان امکان پذیر نیست و نیاز است تا با شناخت مسائل، از طریق پژوهش های اجتماعی مورد ارزیابی و برنامه ریزی قرار گیرد.

ناظم رضوی با اشاره به برگزاری همایش ملی بافت فرسوده و تاریخی شهری کاشان در اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: گردهمایی اندیشمندان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان و برنامه ریزان شهری به منظور بحث و تبادل نظر و فراهم کردن بسترهای علمی پیشرفت ایرانی اسلامی بافت های فرسوده شهری کشور از اهداف این همایش است.

به گفته وی، تبیین مفاهیم و مصادیق فرسودگی و بافت های فرسوده شهری در ابعاد اجتماعی - اقتصادی، جغرافیایی، فرهنگی و کالبدی و تبیین اصول و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کاشان خبر داد تمدید زمان ارسال مقالات به همایش بافت فرسوده کاشان

شهردار کاشان خبر داد تمدید زمان ارسال مقالات به همایش بافت فرسوده کاشان