مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:102015-02-01اقتصادي

مدیر کل پست استان اصفهان: سرویس همراه پست امور پستی را تسهیل می کند


رهگیری مرسولات نظام وظیفه و گواهینامه توسط سامانه همراه پست انجام شده که محاسبه نرخ مرسولات پستی نیز توسط این سامانه صورت می گیرد.

- سید سعید رجالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت های شرکت پست اظهار کرد: با حضور مدیر کل شرکت پست کشور 9 باجه پست مالی یا همان پست بانک در دفاتر پستی ملک شهر، فیض، خوراسگان، برخوار و چند شهرستان دیگر استان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: علاوه بر این، 12 باجه خدمات الکترونیک یا پست نت با ارائه بیش از 40 نوع خدمت در نواحی پستی نشاط، ملک شهر، مسجد سید، خوراسگان و چند شهرستان استان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

مدیر کل پست استان اصفهان یادآور شد: همزمان با سفر مدیرکل شرکت پست استان اصفهان سرویس همراه پست نیز معرفی شد که خدمات متنوعی توسط این سیستم ارائه می شود.

وی با بیان این که با استفاده از سرویس همراه پست امکان رهگیری مرسولات پستی وجود دارد، اعلام کرد: رهگیری مرسولات نظام وظیفه و گواهینامه توسط این سامانه انجام شده و علاوه بر آن محاسبه نرخ مرسولات پستی نیز توسط این سامانه شکل می گیرد.

رجالی اعلام کرد: همراه پست بدون نیاز به اینترنت و بدون نصب نرم افزار می تواند به کمک مردم بیاید و آنها را در امور پستی یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل پست استان اصفهان: سرویس همراه پست امور پستی را تسهیل می کند

مدیر کل پست استان اصفهان: سرویس همراه پست امور پستی را تسهیل می کند