مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:102015-02-01فرهنگي

هیچ منع قانونی برای همخوانی زن و مرد وجود ندارد


دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به برخی گزارش ها و اخبار مبنی بر صدور مجوز آلبوم تک خوانی زن، متنی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، در این گزارش آمده است: آلبوم تو را ای کهن بوم دوستت دارم در واقع آلبوم هم خوانی با صدای استاد محسن کرامتی ، استاد برجسته ی آواز و ردیف دان موسیقی دستگاهی ایران ، از هنرمندان خوشنام ومتعهد موسیقی ایران و خانم نوشین طافی می باشد .

این اثر در قالب موسیقی سنتی با اشعار وموسیقی وزین بوده که در شوراهای شعر و موسیقی دفتر که متشکل از اساتید و نخبگان متعهد و ارزشی انقلاب اسلامی هستند بررسی ومورد تأیید قرار گرفته است .

بر اساس ضوابط موجود که ازبدو تاسیس دفتر موسیقی تا کنون به آن عمل شده است هیچ گونه منع قانونی برای صدور مجوز آثاری که هم خوانی زن ومرد دارند ، وجود ندارد و پس از طی مراحل قانونی طبق روال مجوز انتشار برای این گونه آثار نیز صادر می گردد .

لذا اثر مذکور به دفعات در واحد تطبیق بررسی شده و بر اساس مستندات موجود در پرونده پس از اصلاحات مورد نظر دفتر موسیقی ، نمونه نهایی با رعایت کلیه ضوابط ومقررات ، به درستی وصحت اجازه انتشار دریافت کرده است.

عموماً پس از انتشار آثار نیز کارشناسان واحد تطبیق مجدداً بررسی های تطبیقی را انجام خواهند داد و در صورت عدم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ منع قانونی برای همخوانی زن و مرد وجود ندارد

هیچ منع قانونی برای همخوانی زن و مرد وجود ندارد