مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 15:552015-02-01حوادث

اعضای باند سارقان منازل در شهرستان بوشهر دستگیر شدند


در یک عملیات هوشمندانه و ویژه یک باند چهار نفره سارقان طلاجات منازل در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت طلاجات در منازل در سطح شهرستان بوشهر تمام تیم های عملیاتی پلیس آگاهی، امنیت عمومی و کلانتری های سطح شهرستان با یک دستور کار مشخص و مدون به صورت مشترک عملیات شناسایی متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: اوایل شب چهار روز قبل یکی از تیم های گشتی پلیس به یک دستگاه خودرو با پلاک مشکوک به همراه چهار نفر سرنشین مظنون و آن ها را مدتی به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار می دهد و حرکات غیرمعمول و رفتار نامتعارف این افراد موجب عملیات پلیس و دستگیری آنان شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهمان که چهار نفر بودند همگی غیربومی و اهل یکی از استان های غربی کشور هستند و ابزارآلاتی مانند پیچ گوشتی بزرگ، اشکانه اشک آور و یک عدد قلم چکش نیز همراهشان داشتند.

عباس زاده افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی های علمی و اطلاعاتی قرار گرفتند که تاکنون به 11 فقره سرقت طلاجات منازل در سطح شهر بوشهر که عمدتا نیز همراه با تخریب بوده اعتراف کردند، لذا با هماهنگی مراجع قضایی بازسازی صحنه سرقت با حضور مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سارقان منازل در شهرستان بوشهر دستگیر شدند

اعضای باند سارقان منازل در شهرستان بوشهر دستگیر شدند