مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 15:052015-02-01سياسي

اهانت به پیامبر اکرم(ص) از نظر همه خردمندان جهان محکوم است


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امروز همه خردمندان و آزاداندیشان دنیا اقدام نشریه موهن فرانسوی در توهین به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) را محکوم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر یکشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب(ره) به میهن اسلامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات شایان توجهی به مردم ارائه شد.

وی از حمایت قاطع خود از رییس جمهور خبر داد و تصریح کرد: مسئولان و رییس جمهور باید رفع مشکلات مردم را مهم ترین دغدغه خود دانسته و برای رفع مشکلاتی نظیر تورم، اعتیاد و بیکاری چاره اندیشی کنند.

امام جمعه کرمان همچنین به پیشرفت های علمی ایران بعد از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: پیمودن این قله های افتخار رسالت همگی ماست.

وی با اشاره به جنایات شاه ملعون ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که شاه تحت حمایت آمریکا، شوری و بسیاری دیگر از کشورهای منطقه بود.

آیت الله جعفری تصریح کرد: دشمنان بسیار تلاش کردند که از پیروزی انقلاب جلوگیری کنند اما نتوانستند این حرکت مردمی را متوقف کنند.

وی خاستگاه انقلاب اسلامی ایران را مساجد و اماکن مذهبی دانست و افزود: شاه برای اینکه حرکت های مردمی را متوقف کند دست به جنایات بیشماری کرد که آتش زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به پیامبر اکرم(ص) از نظر همه خردمندان جهان محکوم است

اهانت به پیامبر اکرم(ص) از نظر همه خردمندان جهان محکوم است