مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 15:052015-02-01حوادث

فعالیت 600 دایره مشاوره در کلانتری های کشور


نیروی انتظامی توجه ویژه ای به مشاوره داشته و در این راستا 600 دایره مشاوره در کلانتری ها و 50 مرکز مشاوره در استان های کشور فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار سعید منتظرالمهدی صبح یکشنبه در همایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان مرکزی، با بیان اینکه یکی از الزامات دوام بهنجار و مطلوب هر جامعه تقویت نظم اجتماعی است، گفت: در سایه نظم اجتماعی حاصل از سرمایه اجتماعی، تمایل به ارتکاب بزه و جرم رو به کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه افزایش جرم به امنیت شهروندان و اعتماد عمومی جامعه آسیب می زند، افزود: پلیس بدون برخورداری از سرمایه اجتماعی و به تنهایی، قادر به پیشگیری از وقوع کجروی ها و مقابله و مبارزه با انحرافات و جرائم متنوع و متعدد اجتماعی نیست.

معاون اجتماعی ناجا بر لزوم کاهش جرم در جامعه تاکید کرد و گفت: جرم و کج روی، لطافت و زیبایی جامعه را از بین می برد، به همین دلیل پلیس به سهم خود می کوشد تا سرمایه اجتماعی جامعه تقویت شده و مشارکت و همراهی همگان در مسائل اجتماعی مضاعف شود.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه امنیت و اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی در بالندگی جامعه نقش موثری دارد، اضافه کرد: برای انجام مطلوب وظایف و ماموریت های ناجا و کاهش هزینه های انتظامی، پیشگیری اجتماعی مقدم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 600 دایره مشاوره در کلانتری های کشور

فعالیت 600 دایره مشاوره در کلانتری های کشور