مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 14:502015-02-01ورزشي

برگزاری نخستین کلینیک پیشرفته کبدی با حضور مدرس هندی


فدراسیون کبدی نخستین کلینیک و کلاس پیشرفته کبدی با مدرسی رامبیر سینگ کوکر را در دانشگاه خوارزمی شهر کرج برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ، فدراسیون کبدی در راستای بالا بردن سطح فنی مربیان، داوران، ورزشکاران و علاقمندان این رشته در کرج یک دوره کلاس و کلینیک پیشرفته را در دانشگاه خوارزمی برگزار کرد که با استقبال دانشجویان این مرکز نیز همراه شد.

در این کلینیک کوکر هندوستانی با ابراز خرسندی از رشد چشمگیر کبدی ایران در آسیا و جهان از آخرین تکنیک ها و تاکتیک های این رشته برای حاضرین سخن گفت.

در ادامه کلینیک کوکر به سوالات برخی از دانشجویان پاسخ داد و برای همین منظور تصاویری هم برای حاضرین در کلاس به نمایش گذاشته شد .

*** جدال بانوان کبدی کار لیگ برتری برای قهرمانی مرحله نهایی هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی از صبح امروز (یکشنبه) 12 بهمن ماه با رقابت 6 تیم برتر لیگ آغاز شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مرحله نهایی هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی با حضور 6 تیم گلستان ، تهران ، البرز ، اصفهان ، سیستان و بلوچستان و نیوساد رشت از صبح امروز یکشنبه در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد و تیم ها در مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کلینیک پیشرفته کبدی با حضور مدرس هندی

برگزاری نخستین کلینیک پیشرفته کبدی با حضور مدرس هندی