مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 14:352015-02-01پزشكي

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان پاوه


رییس اداره تحقیق و توسعه آموزش های مردمی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای نخستین بار درکشور، طرح نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان پاوه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وریا رحیمی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی خبری که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، اظهار داشت: طرح نسخه نویسی الکترونیک برای نخستین بار در کشور از ابتدای سال آینده در شهرستان پاوه اجرا می شود که در صورت موفقیت، طرح در کرمانشاه و استان های دیگر نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نسخه نویسی در ایران و برخی کشورهای دیگر به صورت سنتی انجام می شود، افزود: این طرح همزمان با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک انجام خواهد شد.

رحیمی با اشاره به درج سوابق بیماری افراد و داروهای مصرفی توسط این بیماران از طریق سامانه مذکور گفت: این امر به منظور تسهیل در روند درمان بیمار کمک شایانی خواهد کرد.

رییس اداره تحقیق و توسعه آموزش های مردمی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: کاهش خطای تجهیز دارو و تشخیص تداخل احتمالی داروها یکی از مهمترین مزایای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است.

وی در پایان از فراهم شدن زیر ساخت ها در تمامی نقاط شهرستان پاوه به منظور اجرای طرح مذکور خبر داد و گفت: امکان دسترسی به شبکه در تمامی مناطق شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان پاوه

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان پاوه