مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 14:302015-02-01حوادث

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در ایلام خبر داد.

- سردار علی دولتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم تریاک خبر داد و اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه 2 قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر قصد دارند مقادیری تریاک را از طریق یکی از محورهای مواصلاتی وارد استان کنند موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده مسیر عبور قاچاقچیان شناسایی و خودروی آن ها قبل از ورود به مرکز استان توقیف شد؛ در بازرسی از خودروی متهمان 10 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی در این رابطه گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی استان شدند.

دسیسه حسابدار و انباردار شرکت برای کلاهبرداری ناکام ماند فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: 2 کارمند که با سوء استفاده از اعتماد رییس شرکت پول اجناس فروخته شده را به حساب شخصی خود واریز می کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: با اعلام شکایت رییس شرکت از 2 کارمند خود مبنی بر فروش کالاهای موجود در انبار و عدم واریز پول اجناس فروخته شده به حساب شرکت موضوع در دستور کار پلیس شهرستان دره شهر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در ایلام