مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 13:302015-02-01سياسي

تمثال امام خمینی(ره) در شهرستان مرزی تایباد گلباران شد


تمثال امام خمینی(ره) همزمان با آغلز جشن های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در شهرستان تایباد گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در این مراسم که صبح امروز و در چهار راه مرکزی شهرستان تایباد و با حضور فرماندار و اقشار مختلف مردم و علمای شیعه و سنی برگزار شد مردم این شهرستان با نثار شاخه های گل تمثال بنیانگذار انقلاب را گلباران کرده و یاد و خاطر امام راحل را گرامی داشتند.

فرماندار شهرستان تایباد در این مراسم با بیان اینکه در طول تاریخ بشریت هیچ انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی در جهان تاثیر گذار نبوده است بیان داشت: امروز شاهدهستیم که انقلاب اسلامی ایران تحولات منطقه را رقم می زند و تمامی انقلاب های منطقه متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

محمد عارف عارفی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی تا کنون شاهد به ثمر رسیدن افتخارات زیادی در زمینه مختلف علمی، پژوهشی و اقتصادی بودیم وبا موجود تمامی توطئه ها و دسیسه های استکبار اما دشمن نتوانسته خللی در روند صدور انقلاب در جهان وارد کند.

37 پروژه عمرانی در تایباد به بهره برداری می رسدفرماندار تایباد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره برداری از 37 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 130میلیارد و 270 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ملی استانی، استانی، داخلی و تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمثال امام خمینی(ره) در شهرستان مرزی تایباد گلباران شد

تمثال امام خمینی(ره) در شهرستان مرزی تایباد گلباران شد