مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 13:252015-02-01سياسي

اولین جلسه تخصصی فراگیری نهج البلاغه در اردبیل راه اندازی شد


اولین جلسه تخصصی فراگیری نهج البلاغه با هدف ورود مفاهیم این کتاب ارزشمند به دورن خانه ها و سبد کالای علمی و فرهنگی خانواده ها در اردبیل راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل پیش از ظهر یکشنبه در مراسم آغاز بکار این جلسات افزود: متاسفانه تاکنون شاهد شکل گیری جلسه فراگیری نهج البلاغه به صورت مرکزی در اردبیل و حتی در خیلی از استان ها نبوده ایم ولی با راه اندازی این جلسه اردبیل جزو استان های پیشقدم در برگزاری جلسه تخصصی نهج البلاغه محسوب می شود.

رحیم انوری با بیان اینکه راه اندازی محافل عمومی و تخصصی نهج البلاغه در راستای ورود نهج البلاغه و مفاهیم گوهربار آن به دورن خانه ها و سبد کالای علمی و فرهنگی خانواده ها است، یادآور شد: جلسه تخصصی نهج البلاغه با موضوع علمی، تحقیقی و پژوهشی برگزار خواهد شد.

وی کیفیت برگزاری این جلسه را پژوهش محور توصیف کرد و افزود: این جلسه به صورت پرسش و پاسخ، رفع اشکالات و بحث و بررسی پیرامون شبهات نهج البلاغه اداره می شود و سعی خواهیم کرد که در آن استاد متکلم وحده نبوده و شرکت کنندگان از مباحث موجود در نهج البلاغه نهایت استفاده را کسب کنند.

مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان بر گزینش خطبه ها، حکمت ها و نامه های حضرت علی (ع) برای طرح در هر جلسه تاکید کرد و بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه تخصصی فراگیری نهج البلاغه در اردبیل راه اندازی شد

اولین جلسه تخصصی فراگیری نهج البلاغه در اردبیل راه اندازی شد