مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 13:202015-02-01اقتصادي

وزارت نفت مذاکره ای برای صادرات برق با وزارت نیرو نکرده است


قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل در مورد اقدام وزارت نفت برای عقد قرارداد صادرات برق با اشاره به این که تاکنون در مورد اقدامات وزارت نفت مکاتبه ای صورت نگرفته، - گفت: این کار در صورتی امکان پذیر است که هماهنگی های کلی آن با وزارت نیرو صورت گیرد.

اسماعیل محصولی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد هدف و اقدام وزارت نفت برای صادرات برق با تاکید بر این که در راستای احداث نیروگاه نیز باید با معاونت برق وزارت نیرو هماهنگی های لازم صورت گیرد، گفت: صادرات برق باید از طریق شبکه صورت گیرد که بر این کار نیز باید پتانسیل احداث نیروگاه و صادرات برق به کشور هدف از طریق وزارت نیرو سنجیده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت نفت می تواند نیروگاه با هدف صادرات برق احداث کند و خود بدون تزریق برق به شبکه صادرات انجام دهد اظهار کرد: راهی برای انتقال برق جز شبکه وجود ندارد لذا برای تولید و صادرات برق باید ظرفیت شبکه و پتانسیل صادرات به کشور هدف مشخص شود.

امضای توافقنامه با ترکیه برای صادرات برق به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام وزارت نفت مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از مذاکره و امضای توافقنامه اولیه با چند شرکت ترکیه ای برای صادرات برق خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت مذاکره ای برای صادرات برق با وزارت نیرو نکرده است

وزارت نفت مذاکره ای برای صادرات برق با وزارت نیرو نکرده است