مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 13:102015-02-01اقتصادي

فرماندار دشتی: 53 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح و کلنگ زنی می شود


به مناسبت دهه فجر 53 پروژه با اعتبار 10میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی آن 19 پروژه با اعتبار 5 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در دشتی آغاز می شود.

- غلامرضا مهرجو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به برنامه های دهه فجر در دشتی گفت: 72 پروژه با اعتبار 15 میلیارد تومان در دشتی وجود دارد که به مناسبت دهه فجر 53 پروژه با اعتبار 10 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی آن 19 پروژه با اعتبار 5 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در دشتی آغاز می شود.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: 5 پروژه آموزش و پرورش با اعتبار 656 میلیون تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که شامل زمین چمن مصنوعی، کارگاه هنرستان امیرکبیر، سالن امتحانات دبیرستان خدیجه کبری، خوابگاه شبانه روزی و احداث کتابخانه مدرسه حکمت است.

وی اضافه کرد: مراسم دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان اشراق خورموج آغاز و سپس ترمینال مسافربری و پارک محله ای خورموج افتتاح می شود.

دبیر ستاد دهه فجر در دشتی ادامه داد: افتتاح طرح محور پلیس راه خورموج، آغاز عملیات طرح ساماندهی قلعه محمدخان دشتی، افتتاح سالن ورزشی گنخک، افتتاح محور بادوله، قطعه دوم راه ناصری به شنبه، افتتاح راه روستای کبگان و گلستان-لاور بخشی از پروژه هایی است که در دهه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دشتی: 53 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار دشتی: 53 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح و کلنگ زنی می شود