مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 12:052015-02-01دانش

تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد


عضو تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد.

- هادی عمارلو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفدهمین دوره مسابقات بتن امریکا ACI (شاخه ایران) با حضور 127 تیم از دانشگاه های سراسر کشور در 24،25،26 دی ماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات بتن ACI با حضور تیم های بتن از دانشگاه های سراسرکشور در گرایش های مختلف از جمله: بتن متخلخل، توپ بولینگ، سازه محافظ تخم مرغ، استوانه بتنی، نمونه مکعبی هدفمندو پژوهش ساخت و ساز بتنی برگزار گردید که در این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در گرایش مسابقه توپ بولینگ (FRC)(ساخت المان بتنی کروی همگن با بررسی تاثیر در مسلح کردن بتن و افزایش شکل پذیری آن) موفق به کسب مقام اولی و شکست رکورد کشوری و ثبت رکورد 7 تن شد.

عمارلو افزود: اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی زنجان را آقایان مهندس پویا کاوندی، هادی عمارلو، فرهود قره داغی و بهرام حسنلو تشکیل می دادند و آقایمهندس سیدامیرحسین بهشتی راهنمایی این تیم را بر عهده داشته اند.

عضو تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان پیش از این نیز رکورد دار این مسابقات بوده و یکی از مدعیان طراحی و ساخت بتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد