مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 11:552015-02-01سياسي

شعری برای روزهای انقلاب تو نبودی و شهر با یک گل/ در زمستان بهار شد بابا!


مرضیه (رها) هوشمند نژاد از شاعران کشورمان هم زمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه فجر شعر زیبایی سروده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات فارس، مرضیه (رها) هوشمند نژاد از شاعران کشورمان هم زمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه فجر شعر زیبایی سروده است.

این شعر به شرح زیر است: چای می خورد و زیر لب می گفت پدرم باز از آن زمستان ها هر درختی تنی بلور آجین فصل سرما و لرز دندان ها توی چشمش جرقه ای روشن یاد تصویر های دورادور پدر این بار رفته تا بهمن رفته تا خاطرات شور و شعور تو نبودی هنوز، ما هر روز از سر شهر تا تهش فریاد.

راهپیمایی و شعار.

خون شهید دل به دریا زدیم.

باداباد! انقلاب از نگاه بابایم دست رد بود روی سینه زور روی خان و خیانت و دزدی روی شاه و ساواک گور به گور! چشم بابا چه می درخشید از خاطراتی که در خیالش بود سفرش بالهای خوبی داشت گوش من مثل هر دو بالش بود رفت تا روزهای تیر و ترور رفت تا روزهای بهمن ماه رفت تا خون، حماسه، اشک، خدا رفت تا.

لا الله الا الله تو نبودی و شهر با یک گل در زمستان بهار شد بابا! فصل آزادی و بهار عشق آخرش ماندگار شد بابا! من نبودم، ولی بهارش را از نگاهش همیشه می خوانم می درخشد نگاه او هربار راز آن را چه خوب! می دانم! انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعری برای روزهای انقلاب تو نبودی و شهر با یک گل/ در زمستان بهار شد بابا!

شعری برای روزهای انقلاب تو نبودی و شهر با یک گل/ در زمستان بهار شد بابا!