مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 11:552015-02-01فرهنگي

قالیباف به افتتاحیه سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری می آید


نمایشگاه سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری با موضوع «شاهدان شهر» سه شنبه 15 بهمن ماه طی مراسمی با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران در فرهنگستان هنر افتتاح می شود.

- نمایشگاه سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری با موضوع شاهدان شهر سه شنبه 15 بهمن ماه طی مراسمی با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران در فرهنگستان هنر افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سید نظام الدین امامی فر دبیر دوسالانه دیوارنگاری شهری گفت: این نمایشگاه از سه بخش اصلی ، پیشنهادی و مروری بر آثار تشکیل شده است که این آثار در موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر به نمایش در می آید.

وی تشریح کرد: در بخش اصلی یا مسابقه دوسالانه، 151 اثر از 173 اثر انتخابی به طور ویژه به نمایش در می آید.

به این معنی که تصویر دیوار یا وضع موجود در کنار اثر یا همان طرح پیشنهادی و جانمایی اثر که تصویر طرح مونتاژ شده بر روی دیوار فعلی است به نمایش گذاشته می شود تا امکان مقایسه و درک تغییرات برای بازدیدکنندگان فراهم شود.

دبیر سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری تصریح کرد: در این بخش هیچ محدودیتی برای یک دیوار و یا هنرمند وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است که چند طرح پیشنهادی از هنرمندان مختلف روی یک دیوار و یا چند طرح واجد شرایط از یک هنرمند برای دیوارهای مختلف در نمایشگاه پذیرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف به افتتاحیه سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری می آید

قالیباف به افتتاحیه سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری می آید