مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 11:002015-02-01دانش

وبسایت دانشگاه تربیت مدرس در جایگاه سوم ملی قرار گرفت


نظام رتبه بندی بین المللی کالج ها و دانشگاه ها (4ICU) نتایج رتبه بندی سال 2015 میلادی خود را منتشر کرده که بر اساس آن دانشگاه تربیت مدرس در جایگاه سوم ملی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علمی ایسنا، در این رتبه بندی دانشگاه تهران و دانشگاه علم و صنعت به ترتیب رتبه های اول و دوم و دانشگاه تربیت مدرس در جایگاه های سوم ملی ایستاده است.

نظام رتبه بندی بین المللی کالج ها و دانشگاه ها (4ICU) وبگاه بیش از 11 هزار دانشگاه، کالج و موسسه آموزش عالی را در نزدیک به 200 کشور دنیا پایش می کند و آنها را بر اساس محبوبیت وبگاه رتبه بندی می کند.

این نظام رتبه بندی از ماه می 2005 شروع به کار کرده و در طول این سال ها روش شناسی خود را بر اساس شاخص های بهتر و نیاز روز اصلاح کرده است.

در حال حاضر، رتبه هر دانشگاه در این نظام بر اساس الگوریتمی شامل پنج سنجه وبِ مستقل و بدون سوءگیری استخراج شده از سه موتور جستجوی مختلف زیر مشخص می شود.

این رتبه بندی که مرکز آن در سیدنی استرالیا قرار دارد، وب سایت دانشگاه های جهان بر اساس شاخص های " Google Page Rank " یا رتبه سایت در گوگل، " Alexa Traffic Rank" یا رتبه ترافیک سایت در الکسا، " Referring Domains" یا تعداد سایت هایی که سایت دانشگاه را به بازدیدکنندگان معرفی کرده اند، " Citation Flow" یا میزان لینک دهی به سایت دانشگاه و " Trust F


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبسایت دانشگاه تربیت مدرس در جایگاه سوم ملی قرار گرفت

وبسایت دانشگاه تربیت مدرس در جایگاه سوم ملی قرار گرفت