مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:302015-02-01ورزشي

برای کسب نخستین سهمیه المپیک برزیل تبریک کمیته ملی المپیک به فدراسیون بوکس


کمیته ملی المپیک کسب اولین سهمیه ورزش ایران در سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو، توسط احسان روزبهانی در رشته بوکس را تبریک گفت.

- " و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کمیته ملی المپیک کسب اولین سهمیه ورزش ایران در سی ویکمین دوره بازی های المپیک ریو، توسط احسان روزبهانی در رشته بوکس را تبریک گفت و برای تمامی ورزشکارانی که خود را برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک 2016 آماده می کنند آرزوی موفقیت کرد.

در متن پیام فوق آمده است؛ موفقیت احسان روزبهانی در کسب نخستین سهمیه المپیک ریو را به وی و جامعه ورزش کشور تبریک گفته و بدون تردید همزمانی این موفقیت با آغاز سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می تواند نوید روزهای خوش ورزش کشور در رقابتها کسب سهمیه المپیک 2016 باشد و برای نیل به این هدف کمیته ملی المپیک هر آنچه در توان دارد بکار خواهد بست.

امید است در سایه الطاف الهی، دعای خیر مردم ،همت و غیرت قهرمانان این مرز و بوم و حمایت دولت، مجلس محترم و وزارت ورزش و جوانان ملی پوشان غیور کشورمان بتوانند در این دوره از بازی های المپیک نسبت به ادوار گذشته در نخستین گام برای کسب سهمیه المپیک موفق تر عمل کرده و آرزومندیم کسب اولین سهمیه المپیک ریو بتواند مقدمه ای برای کسب اولین مدال بوکس کشورمان در بازی های المپیک باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب نخستین سهمیه المپیک برزیل تبریک کمیته ملی المپیک به فدراسیون بوکس

برای کسب نخستین سهمیه المپیک برزیل تبریک کمیته ملی المپیک به فدراسیون بوکس