مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:252015-02-01سياسي

همزمان با دهه مبارک فجر 3 شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: سه شهرک و ناحیه صنعتی در ایام مبارک دهه فجر در استان زنجان کلنگ زنی می شود.

- " از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، ناصر صیدی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده توسط این شرکت و نیز حمایت های استاندار زنجان ناحیه صنعتی کارگاهی در اتوبان زنجان تهران، شهرک صنعتی تخصصی برق، الکترونیک و IT در اراضی کهناب و شهرک صنعتی سلطانیه واقع در اراضی حسین آباد آماده کلنگ زنی در ایام مبارک دهه فجر است.

وی با بیان اینکه با آغاز عملیات اجرایی این شهرک ها 210 هکتار به اراضی صنعتی شهرک های صنعتی اضافه می شود، گفت: با توجه به اینکه استقرار در شهرکهای صنعتی یکی از عوامل کاهش هزینه ها و کوتاه شدن روند سرمایه گذاری و تولید می باشد، این شرکت در حال مطالعه و مکان یابی شهرک صنعتی شماره 4 زنجان در ضلع غربی شهر زنجان است که امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد تملک و آغاز عملیات اجرایی این شهرک نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان کمبود زمین صنعتی در شهرک های صنعتی زنجان را یکی از مشکلات عمده این شهر عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر 700 هکتار زمین صنعتی در سطح شهرک های صنعتی استان باقی مانده است که از این میزان تنها 15 درصد سهم شهرستان زنجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دهه مبارک فجر 3 شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان کلنگ زنی می شود

همزمان با دهه مبارک فجر 3 شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان کلنگ زنی می شود