مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:252015-02-01سياسي

مطلع فجر/81 مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در حرم امام(ره) آغاز شد


آیین گرامیداشت یوم الله 12 بهمن همزمان با سراسر کشور و هنگام ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد.

- " از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، آیین گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد.

این مراسم با حضور پرشور مسئولان کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن ساعت 9 و 33 دقیقه صبح امروز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان کشوری و لشکری در بارگاه ملکوتی که میعادگاه عاشقان ایثار و شهادت است، آغاز شد.

جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با ورود امام خمینی به میهن اسلامی در سراسر کشور آغاز شد و مردم غیور ایران اسلامی نیز با حضور گسترده خود در حرم مطهر امام خمینی(ره) این جشن را با سر دادن بانگ الله اکبر آغاز کردند.

آیین گرامیداشت لحظه ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان کشوری و لشکری، میهمانان خارجی و تکبیر مردم و به صدا درآمدن زنگ مدارس، بوق کشتی ها و قطارها و.

آغاز شد.

سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) با حرکت نمادین خودروی امام از فرودگاه بین المللی مهرآباد، برگزاری مراسم در حرم مطهر امام خمینی(ره) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلع فجر/81 مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در حرم امام(ره) آغاز شد

مطلع فجر/81 مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در حرم امام(ره) آغاز شد