مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:252015-02-01سياسي

اظهار نظر در مورد پرونده پدیده شاندیز زود است


اظهار نظر در مورد پرونده پدیده شاندیز زود است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، احمد توسرکانی در خصوص پرونده بحث برانگیز پدیده شاندیز گفت: تا کنون اظهارنظرهای قابل توجهی نسبت به این پرونده و به خصوص شرکت پدیده شاندیز بیان شده اما هنوز به اظهارنظر قطعی قضایی نرسیده است که بتوان به طور صریح از ارتکاب جرم این شرکت سخن گفت.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یادآور شد: اما آنچه می توان گفت این است که دستگاه قضایی به این موضوع ورود پیدا کرده و دستگاه های دیگری که امکاناتی مانند زمین و یا منابع در اختیار این شرکت ها گذاشته‏ اند را بررسی می کند تا عملکرد این شرکت در چارچوب قانون را بررسی کند.

معاون قوه قضاییه هرگونه اظهارنظری پیرامون این مساله را زود دانست و گفت: در هر صورت این بررسی‏ها هر نتیجه ای داشته باشد، از سوی مقامات قضایی اعلام خواهد شد.

تویسرکانی در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون مسئولان قضایی، برای روند رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز کمکی از سازمان ثبت مبنی بر درخواست پرونده ثبت این شرکت یا مشابه آن خواسته اند یا خیر؟ بیان کرد: تا کنون موردی خواسته نشده است چون سازمان ثبت فقط مسئولیت ثبت شرکت ها را بر عهده دارد و نظارت بر عملکرد آنها برعهده نهاد دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر در مورد پرونده پدیده شاندیز زود است

اظهار نظر در مورد پرونده پدیده شاندیز زود است