مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:052015-02-01اقتصادي

در 3 ماهه گذشته بیش از 900 تن ذرت، سویا و مرغ در قزوین خرید و فروش شد


مدیرعامل اتحادیه مرغدارن استان قزوین، از خرید و فروش بیش از 900 تن ذرت، سویا و مرغ در سه ماهه گذشته در این استان خبر داد.

- عظیم حجت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سه ماهه گذشته 84 تن مرغ زنده و 560 تن ذرت توسط اتحادیه مرغداران استان خرید و فروش شد.

وی با بیان اینکه ذرت به میزان وسیع در تغذیه طیور، دام و ماهی به مصرف می رسد، اظهار کرد: ذرت عمده ترین غله در جیره های طیور است و به طور معمول به خاطر مقدار زیاد آن در جیره مهم ترین منبع انرژی نیز به شمار می آید.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان قزوین با اعلام اینکه در همین مدت 300 تن کنجاله سویا خارجی و 20 تن روغن کنجاله سویا از سوی اتحادیه مرغداران استان به فروش رسیده است، بیان کرد: کنجاله سویا، ماده غذایی مناسبی برای تأمین پروتیین جیره طیور است که از لحاظ اقتصادی، بهداشتی و ترکیبات موجود حائز اهمیت است.

انتهای پیام/2667/ق10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 3 ماهه گذشته بیش از 900 تن ذرت، سویا و مرغ در قزوین خرید و فروش شد

در 3 ماهه گذشته بیش از 900 تن ذرت، سویا و مرغ در قزوین خرید و فروش شد