مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 09:002015-02-01بين الملل

تبریک مجمع نیروهای خط امام(ره) به حزب الله لبنان برای پاسخ کوبنده به صهیونیست ها


مجمع نیروهای خط امام (ره) طی بیانیه ای پاسخ کوبنده حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد: نور امید و شادی که از پاسخ سریع و قاطع فرزندان امام خمینی (ره) بر جان و قلب گروه های مختلف لبنانی و فلسطینی و مردم رنج کشیده منطقه تابید، - حقانیت مقاومت و زوال اشغالگران صهیونیست را یکبار دیگر به رخ کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه احزاب خبرگزاری دانشجو مجمع نیروهای خط امام طی بیانیه ای پاسخ قاطعانه حزب الله به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد: نور امید و شادی که از پاسخ سریع و قاطع فرزندان امام خمینی (ره) بر جان و قلب گروه های مختلف لبنانی و فلسطینی و مردم رنج کشیده منطقه تابید، حقانیت مقاومت و زوال اشغالگران صهیونیست را یکبار دیگر به رخ کشید.

این پیروزی حاصل خون پاک شهدایی است که صادقانه از خود گذشتند تا امنیت ملت های منطقه دربرابر تجاوزات صهیونیست ها و مزدوران تکفیری آنان دستخوش آسیب نگردد.

متن کامل بیانیه به این شرح است: از قنیطره تا شبعا، حزب الله لبنان و فلسفه مقاومت بار دیگر پیروز شد.

نور امید و شادی که از پاسخ سریع و قاطع فرزندان امام خمینی بر جان و قلب گروه های مختلف لبنانی و فلسطینی و مردم رنج کشیده منطقه تابید، حقانیت مقاومت و زوال اشغالگران صهیونیست را یکبار دیگر به رخ کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مجمع نیروهای خط امام(ره) به حزب الله لبنان برای پاسخ کوبنده به صهیونیست ها

تبریک مجمع نیروهای خط امام(ره) به حزب الله لبنان برای پاسخ کوبنده به صهیونیست ها