مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 03:302015-02-01پزشكي

آرایشگاه های زنانه ای که همه کار می کنند


هرگونه سهل انگاری در برخورد با اینگونه آرایشگاه ها که اتفاقا نام بعضی از آرایشگران مطرح نیز در آنان دیده می شود می تواند در درازمدت تبعات خطرناکی برای بوشهر به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، این روزها برخی آرایشگاه های زنانه در بوشهر وجود دارند که به انواع و اقسام کارهای پزشکی و غیرپزشکی دست زده و به همین دلیل سلامت جامعه را به مخاطره انداخته اند.

از انواع و اقسام تاتو گرفته تا توزیع داروهای لاغری، تزریق انواع ژل، استفاده از اشعه و بوتاکس و برخی کارهایی که در حوزه پزشکی بوده و می بایست در شرایط خاصی انجام شوند همه و همه از فعالیت های آرایشگاه هایی است که گاها بعضی عملکردشان با اعتراض مشتریان هم مواجه شده و برخی اوقات به مراجع قضایی نیز کشیده می شود.

تهدید سلامت نسل امروز و فردا این آرایشگاه ها که ظاهرا نظارت چندانی بر روی آنان صورت نمی گیرد امروزه به عنوان یکی از مهم ترین مراکزی هستند که به دلیل عمومیت آن در بین بانوان می توانند سلامت نسل فعلی و آینده را تهدید کنند.

ورود این آرایشگاه ها به فعالیت های پزشکی بدون برخورداری از تخصص های لازم و تبلیغات مکرر آن ها بر انجام کارهایی که فقط و فقط می بایست تحت شرایط و مکان های خاص انجام گیرد از جمله معضلاتی است که اگر دستگاه مربوطه به خصوص ناظرین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایشگاه های زنانه ای که همه کار می کنند

آرایشگاه های زنانه ای که همه کار می کنند