مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 23:452015-01-31ورزشي

دبیر هیئت فوتبال مازندران خبر داد حضور 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتسال


2 فوتسالیست جوانان مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان حضور دارند.

- حمید رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه از سوی کمیته فنی 18 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند که 2 بازیکن از مازندران هستند، اظهار کرد: این اردو از امروز به مدت چهار روز در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حمید ره انجام و محمدرضا نریمان پور به عنوان دو مازندرانی در این اردو هستند، افزود: این اردو به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان برای شرکت در بازی های آسیایی و بین المللی است.

رسولی در ادامه از برگزاری هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال مازندران خبر داد و گفت: تاکنون پس از سپری شدن 21 هفته تیم های بالای جدول رقابت نزدیکی برای قهرمانی دارند.

وی افزود: در حال حاضر تیم فوتبال پدیده شمال ساری با 42 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم های وحدت مقاومت جویبار با 41 و داروسازی وتاک ساری با 40 امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/86005/گ10/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیئت فوتبال مازندران خبر داد حضور 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتسال

دبیر هیئت فوتبال مازندران خبر داد حضور 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتسال