مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 20:552015-01-31سياسي

33 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان پارسیان افتتاح می شود


همزمان با دهه فجر 33 پروژه در شهرستان پارسیان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد رادمهر عصر شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر گفت: 33 پروژه عمرانی، آموزشی و بهداشت با اعتبار بالغ بر هزار و 558 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رادمهر گفت: بزرگترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است و انقلابی که قدرت آن برگرفته از مردم باشد پایدار و مقتدر خواهد ماند.

وی افزود: تحریم های بین المللی دشمنان توام با تهدیدات مکرر در واقع برای کشور ما یک فرصت خود باوری مهیا کرد تا بتوانیم بدون نیاز خارجی در کشور به خودکفایی برسیم.

رادمهر با بیان اینکه با ایجاد وحدت و همدلی میان مسئولان می تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی ملی باشد تاکید کرد: انتظار داریم که مسئولان شهرستانی با اتحاد و همدلی مسیر رشد و شکوفایی را در حوزه کاری خویش طی کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان گفت: وظیفه تمام مردم و مسئولان این است که در سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند، بار دیگر به دشمنان نشان دهند که همچنان با قدرت تمام پای اصول و اهداف متعالی این انقلاب ایستاده اند و گوش به فرمان ولی فقیه با هوشیاری و آگاهی کامل توطئه ها استکبار را خنثی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان پارسیان افتتاح می شود

33 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان پارسیان افتتاح می شود