مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 20:452015-01-31فرهنگي

سینماگران با صبر و سکوت مقابل آنهایی که آرامش را بهم زدند ایستادند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر در مراسم افتتاحیه جشنواره فجر بیان کرد سینماگران با صبر و سکوت برابر کسانی که می خواستند آرامش سینما را بهم بزنند، - ایستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فجر با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی سینما، گفت: تشکر می کنم از همه اهالی سینما که در یک سال گذشته با درایت و فهم و در برخی موارد با صبر و سکوت خود تلاش کردند برابر کسانی که می خواستند آرامش سینما را بهم بزنند بایستند و فضای مثبت و سازنده ای ایجاد کنند.

وی با تشکر ویژه از ایوبی و همکارانش ادامه داد: رییس سازمان سینمایی و همکارانش فضای احترام آمیزی را ایجاد کردند که مبتنی بر اعتماد است.

نتیجه این اعتماد و این فضای احترام آمیز فیلم های درخشانی بود که در طول امسال ساخته شد و ما شاهد نمایش آن هستیم.

همانطور که هیات انتخاب به من گفته است، امثال فیلم های خوبی در جشنواره عرضه می شود و همه شاهد آن هستیم و این حرکت خوب سینمایی قابل ستایش است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: حضور قدرتمند نیروهای جوان مستعد که امسال به صحنه آمده و فیلم ساختند و کارهای مثبت و ارزنده ای را عرضه کردند، از سرمایه های ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماگران با صبر و سکوت مقابل آنهایی که آرامش را بهم زدند ایستادند

سینماگران با صبر و سکوت مقابل آنهایی که آرامش را بهم زدند ایستادند