مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 18:552015-01-31ورزشي

تیم کاراته شهید زین الدین قم به نیمه نهایی کاتای قهرمانی کشور راه یافت


تیم کاراته شهید زین الدین قم به مرحله نیمه نهایی کاتای قهرمانی نونهالان کشور راه یافت تا در آستانه کسب عنوان قهرمانی این مسابقات قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هفته سوم از مرحله دوم مسابقات کاراته باشگاه های کشور در بخش کومیته جوانه ها و کاتای نونهالان پسر عصر شنبه برگزار شد و نماینده قم با کسب 3 پیروزی دیگر به نیمه نهایی رسید.

تیم کاراته شهید زین الدین قم در مسابقات کاتای نونهالان کشور شرکت کرده است و تنها تیم بدون شکست این مسابقه به شمار می رود و با 3 برد دیگر با حفظ این رکورد به نیمه نهایی رسید.

تیم شهید زین الدین قم پس از کسب عنوان نخست مرحله گروهی در دور دوم در جدول گروه 2 با تیم های شهید کبکانیان تهران، آوای رزم تهران و چای رفاه گیلان همگروه شد و در نخستین مسابقه از سد تیم شهید کبکانیان تهران گذشت.

نماینده قم در دومین مسابقه خود به دیدار تیم آوای رزم تهران رفت و 7 بر 3 به برتری رسید و در سومین مسابقه نیز با کسب پیروزی 7 بر 3 برابر چای رفاه گیلان موفق به صعود به نیمه نهایی به عنوان تیم نخست و بی شکست لیگ شد.

در این گروه شهید زین الدین قم با 6 امتیاز تیمی و 14 امتیاز انفرادی در مکان نخست ایستاد، چای رفاه گیلان با 3 امتیاز تیمی و 13 امتیاز انفرادی دوم شد و آوای رزم با 3 امتیاز انفرادی در رتبه سوم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کاراته شهید زین الدین قم به نیمه نهایی کاتای قهرمانی کشور راه یافت

تیم کاراته شهید زین الدین قم به نیمه نهایی کاتای قهرمانی کشور راه یافت