مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 18:002015-01-31سياسي

ورود شورای رقابت به بحث اختلالات شبکه تلفن همراه


عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با اشاره به ورود این شورا به بحث اختلالات شبکه تلفن همراه، گفت: یکی از پارامترهای تعیین قیمت های انحصاری، بحث کیفیت است و ما بر اساس آن قیمت ها را مشخص می کنیم.

عیسی امامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درخصوص ورود شورای رقابت به بحث اختلالات شبکه تلفن های همراه، گفت: ما معتقدیم که اپراتورهای تلفن همراه در کشور ایران بصورت انحصاری فعالیت می کنند و به همین دلیل نیز، شورای رقابت بر عملکرد آنها نظارت دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از پارامترهای تعیین قیمت های انحصاری، بحث کیفیت است، اما کنون این کیفیت وجود نداشته و در صورت افزایش شکایتها، ما بطور جدی این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: زمانی که فضای رقابت در بازاری وجود نداشته باشد، شورای رقابت وظیفه بررسی کیفیت و تعیین قیمت برای انحصارگران را دارد.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت همچنین بخشی از اختلالات را به دلیل کش و قوس میان مخابرات و اپراتورها عنوان کرد و گفت: کم شدن کیفیت، قیمت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و با توجه به وضعیت کنونی، اپراتورها باید به فکر ارتقای کیفیت و افزایش سطح خدمات باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شورای رقابت به بحث اختلالات شبکه تلفن همراه

ورود شورای رقابت به بحث اختلالات شبکه تلفن همراه