مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 17:552015-01-31اقتصادي

آیا گرفتن کارمزد از کارت خوان ها به سود سارقان نخواهد شد؟!


به نظر می رسد، دریافت کارمزد از کارت خوان ها در ازای مزیتی که دارد، معایب بسیاری نیز می تواند داشته باشد که برخی از آن ها به شدت نگران کننده است؛ - افزایش آمار سرقت های خرد نه سیاه نمایی است و نه بزرگ نمایی مشکلات، که حقیقتی است تلخ که مقامات انتظامی بار ها بر آن صحه گذاشته اند؛ حقیقتی که اگر فراموشش نکنیم، مقابله با آن ساده تر به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ماجرای کارمزد گرفتن از کارت خوان ها که مدتی به محاق رفته بود، چند روزی است بار دیگر به جریان افتاده و به نظر می رسد قرار است این بار اجرایی شود؛ اما آیا تبعات چنین تصمیمی کامل تجزیه و تحلیل شده است؟ آنچه واضح است، واکنش مردم به اجرای چنین تصمیمی، دست کم در کوتاه مدت رایج تر شدن خرید نقدی خواهد بود؛ یعنی عده ای ترجیح می دهند به جای استفاده از کارت بانکی و خرید با کارت خوان ها (پوز ها)، پول نقد حمل و نقل کرده و خریدهای روزانه خود را به شیوه ای انجام دهند که غیر مدرن نامیده می شود و مشکلاتی دارد.

این بازگشت به شیوه قدیمی معاملات تا آنجا مورد استقبال قرار خواهد گرفت که می توان حدس زد، مبالغ بارگزاری شده در خودپرداز ها، خیلی زود تر به اتمام برسد و رجوع دوباره مردم به آن ها، صف انتظار برای دریافت پول را رونقی دوباره بخشد و حتی در شهرهای کوچک تر و در ایامی چون تعطیلات پایان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا گرفتن کارمزد از کارت خوان ها به سود سارقان نخواهد شد؟!

آیا گرفتن کارمزد از کارت خوان ها به سود سارقان نخواهد شد؟!