مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 17:152015-01-31اقتصادي

92 درصد روستاییان خراسان رضوی از آب لوله کشی برخوردارند


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: 92 درصد روستاییان استان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، محمد دانشگر در نشست خبری که در محل این سازمان برگزار شد، بیان کرد: در سطح استان 2524 روستای بالای 20 خانوار با جمعیت کل یک میلیون و 660 هزار نفر معادل 28 درصد جمعیت استان وجود دارد که از این تعداد 2397 روستا با جمعیت یک میلیون و 550 هزار نفر یعنی بیش از 92 درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش این شرکت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بحث کیفیت آب خط قرمز ماست با راه اندازی 23 آزمایشگاه شیمیایی، میکروبی و فلزات سنگین در این راستا تلاش کرده ایم اظهار کرد: میزان استاندارد پالایش عوامل شیمیایی آب 81 درصد است که ما این میزان را به 99 درصد رسانده ایم.

دانشگر اظهار کرد: در بحث مطلوبیت میکروبی هدف تعیین شده از سوی وزارت بهداشت حدود 92 درصد است که در حال حاضر مطلوبیت میکروبی آب تولید شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به 98 درصد رسیده است.

وی در خصوص تعرفه های پرداختی آب، عنوان کرد: تعرفه های پرداختی آب شهرها نسبت به قیمت تمام شده بسیار ناچیز است، این میزان برای خانوارهای روستایی 30 درصد قیمت شهری محاسبه می شود که ناشی از نگاه حمایتی دولت نسبت به روستاییان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد روستاییان خراسان رضوی از آب لوله کشی برخوردارند

92 درصد روستاییان خراسان رضوی از آب لوله کشی برخوردارند