مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:252015-01-31سياسي

پیرمؤذن: حاضرم با احمدی نژاد مناظره کنم


عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه بیانیه دفتر احمدی نژاد درباره تخلف رحیمی «توجیه» است، گفت: حاضرم با احمدی نژاد مناظره کنم.

- عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه بیانیه دفتر احمدی نژاد درباره تخلف رحیمی توجیه است، گفت: حاضرم با احمدی نژاد مناظره کنم.

کمال الدین پیرمؤذن در گفت وگو با خبرگزاری آنا، درباره تخلفات محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم و تلاش اصولگرایان و برخی رسانه های آنان برای منتسب کردن رحیمی به دولت های قبل از احمدی نژاد، گفت: رحیمی دستپرورده احمدی نژاد است و تخلفات وی متوجه رییس جمهوری سابق خواهد بود.

او همچنین با اشاره به حمایت برخی افراد از معاون اول دولت قبل تصریح کرد: یکی از نمایندگان که اکنون در حمایت از احمدی نژاد می گوید که تخلفات رحیمی مربوط به دولت نهم و دهم نیست، زمانی که ریاست یکی از سازمان ها را بر عهده داشت، برای رحیمی حکم معاونت زده بود و اکنون نیز به دفاع از وی برخاسته است.

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه "رحیمی بیشترین مشکل سازی و اعتمادسوزی را در بین جوانان به وجود آورد"، اظهار کرد: احمدی نژاد به دلیل مداهنه رحیمی با دولت او در زمانی که رییس دیوان محاسبات بود، سرانجام به رحیمی در دولت خود مسئولیت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرمؤذن: حاضرم با احمدی نژاد مناظره کنم

پیرمؤذن: حاضرم با احمدی نژاد مناظره کنم