مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:102015-01-31ورزشي

هرگونه منعی در فضای مجازی اثر منفی دارد


استاندار یزد با بیان این که فضای مجازی روز به روز در حال گسترش است، اظهارکرد: هرگونه منعی در ارتباط با آن اثر منفی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، "سید محمد میرمحمدی" در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور مشاور امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و با موضوع فضای مجازی و جوانان برگزار شد، با بیان این نکته که چه بخواهیم و چه نخواهیم، دنیا روبه تغییر است و تغییرات هم بر ما تحمیل می‏‏ شود، تصریح کرد: تاکنون در کدام مساله با مخالفت و منع کردن توفیق داشته‏‏ ایم که می خواهیم این شیوه را در خصوص فضای مجاری به کار ببریم؟ وی گفت: ما با واقعیتی به نام فضای مجازی روبرو هستیم که هیچگاه نمی توانیم چشم خود را روی آن ببندیم و با پاک کردن صورت مسئله، مدعی حل موضوع باشیم چرا که واقعیت این است که فضای مجازی ایجاد و روز به روز در حال گسترش است و هرگونه منعی هم در این رابطه، تاکنون اثر منفی داشته است.

استاندار با اشاره به آمار 36 میلیون کاربر فضای مجازی که 89 درصد آن را جوانان تشکیل می‏‏ دهند و این که نمی‏‏ توانیم به موضوع فراگیری فضای مجازی بی‏‏ توجه باشیم، تاکید کرد: بحث ما فقط نسل امروز نیست بلکه نسل‏های فردا را نیز شامل می‏‏ شود چرا که دختران و پسران امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه منعی در فضای مجازی اثر منفی دارد

هرگونه منعی در فضای مجازی اثر منفی دارد