مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:562015-01-31سياسي

صلاحی: درک سیاسی مردم حربه تحریم ها را بی اثر می کند


بزرگنمایی تحریم ها حربه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است اما، درک سیاسی مردم همواره اینگونه توطئه ها و مانع تراشی ها را خنثی کرده است.

- عباس صلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، با تأکید بر اینکه تحریم های غرب علیه ایران نباید مانعی در مسیر عمران و آبادانی این کشور باشد افزود: باید جایگزین های مناسبی جهت تأمین بودجه اقدامات عمرانی ایجاد شده و روند رشد و توسعه کشور ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن نقش دولت در اداره کشور و ایجاد فاصله میان دولت و ملت است افزود: تحریم مسئله جدیدی نیست، مردم ایران سال هاست که با اینگونه توطئه های غرب آشنایی داشته و آن را به گونه های مختلف تجربه کرده اند.

صلاحی گفت: تجربه نشان داده است که تحریم ها نمی توانند عاملی بازدارنده برای حرکت رو به رشد ملت ایران و خنثی کننده ی برنامه ها در این کشور باشند.

از طرفی مردم ایران نیز فریب اینگونه اقدامات را نخواهند خورد و هرگاه که به حضور آنان در صحنه نیاز بوده است علیرغم فشار تحریم ها به صحنه آمده و از دولت و نظام حمایت کرده اند.

وی اقتصاد مقاومتی را راهکاری اساسی در راستای مقابله با تحریم ها دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی برنامه ای است که همگان اعم از تولیدکننده، مصرف کننده و مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحی: درک سیاسی مردم حربه تحریم ها را بی اثر می کند

صلاحی: درک سیاسی مردم حربه تحریم ها را بی اثر می کند