مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:552015-01-31ورزشي

تیم کاراته بانوان سامن نایب قهرمان مسابقات استان همدان شد


مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات کاراته بانوان به مناسبت دهه فجر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در همدان برگزار و تیم کاراته بانوان سامن نایب قهرمان این مسابقات شد.

- مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به نایب قهرمانی تیم کاراته سامن در مسابقات استانی اظهار داشت: بنا به دعوت کتبی هیئت کاراته استان همدان تیم کاراته بانوان (سبک کیوکوشین) روستای انوج از توابع بخش سامن در قالب تیم شهرستان ملایر به همدان اعزام شد.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور تیم های همدان و تویسرکان و سامن برگزار شد که در پایان این مسابقات به ترتیب تیم های همدان، سامن و تویسرکان اول تا سوم شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به مقام های انفرادی تیم سامن در این مسابقات گفت: در رده سنی نونهالان فاطمه کولیوند مقام سوم استان و در رده سنی نوجوانان حدیث کولیوند و زهرا سرمیلی به ترتیب مقام دوم و سوم استان را کسب کردند.

رضایی عنوان کرد: همچنین در رده سنی جوانان فاطمه عسگری(مقام اول)، مینا سرمیلی و فاطمه گودرزی(مقام دوم) ومهدیه روزبهانی مقام سوم استان را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کاراته بانوان سامن نایب قهرمان مسابقات استان همدان شد

تیم کاراته بانوان سامن نایب قهرمان مسابقات استان همدان شد