مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:502015-01-31سياسي

سوء استفاده از تخلف رحیمی برای توجیه قانون شکنی موسوی


در این روزهای پس از اعلام محکومیت محمدرضا رحیمی، جماعت سبز فرصت را مغتنم دیده اند که با بهره گیری سیاسی از تخلف رحیمی، قانون شکنی بزرگ و آشوب گری مهندس موسوی را توجیه کنند.

- "، سید محسن میرشمسی از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: در این روزهای پس از اعلام محکومیت محمدرضا رحیمی، جماعت سبز فرصت را مغتنم دیده اند که با بهره گیری سیاسی از تخلف رحیمی، قانون شکنی بزرگ و آشوب گری مهندس موسوی را توجیه کنند! می گویند میرحسین موسوی سال 88 همین چیزها (فسادها) را می گفت! اولاً؛ موسوی سال 88 این چیزها را نمی گفت.

او آن سال فقط یک "چیز" را می گفت و آن هم دروغ "تقلب" بود! بهانه اردوکشی خیابانی و اغتشاشات 88 هم همین دروغ "تقلب" بود نه اعتراض به "فساد"! ثانیاً؛ آن زمانی که موسوی آشوب و اغتشاش را کلید زد، خبری از معاون اولی رحیمی و ایضاً سایر فسادهای مطرح شده نبود! فسادها مربوط به یکی دو سال آخر دولت قبل است.

موسوی هم که نوستراداموس نبود که از سال 88 فسادها را پیش گویی کند.

ثالثاً؛ حتی اگر به فرض محال، (تأکید می کنم؛ به فرض محال) بپذیریم که بهانه موسوی برای آشوب و اغتشاش، فسادهایی بود که در آینده قرار بود اتفاق بیفتد، چرا ایشان در دولت هاشمی که اختلاس 123 میلیارد تومانی رخ داد و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده از تخلف رحیمی برای توجیه قانون شکنی موسوی

سوء استفاده از تخلف رحیمی برای توجیه قانون شکنی موسوی