مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:502015-01-31ورزشي

بابک عابدینی عنوان کرد لزوم توجه به بخش چاپ و بسته بندی صادراتی در مسابقات چاپ


رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفت: چاپ و بسته بندی صادراتی می تواند یکی از بخش های مسابقات باشد زیرا توجه به این موضوع فضای رقابتی خوبی را ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در توضیح مسابقات آثار چاپی، بیان داشت: مسابقات آثار چاپی در سال های گذشته پیشرفت های بسیار خوبی داشته است اما در چهاردهمین دوره از مسابقات شاهد تغییرات محسوسی بوده ایم.

وی ادامه داد: نحوه ثبت نام، بخش های مسابقات، سایت و پوستر مسابقه از جمله تغییراتی است که بعد از چندین سال اعمال شده و شرایط بهتری را فراهم کرده است زیرا همه چیز منسجم شده و شرایط برای برگزاری یک مسابقه باکیفیت فراهم شده است.

عابدینی بخش چاپ و بسته بندی صادراتی را یکی از بخش هایی دانست که جای آن در مسابقات خالی است و گفت: اگر بخشی به عنوان کالاهای صادراتی به مسابقات اضافه شود، انگیزه ای می شود برای تولید کالاهای با کیفیت و راه برای تولید چاپ و بسته بندی صادراتی هموار می شود.

وی افزود: در حال حاضر واحدهای چاپی زیادی در سطح کشور هستند که می توانند کالای باکیفیت را در حد صادراتی تولید کنند اما تا به حال در چنین فضایی قرار نگرفته اند.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران توجه به نظرات شرکت کنندگان را عاملی مؤثر در بهتر شدن مسابقات دانست و اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابک عابدینی عنوان کرد لزوم توجه به بخش چاپ و بسته بندی صادراتی در مسابقات چاپ

بابک عابدینی عنوان کرد لزوم توجه به بخش چاپ و بسته بندی صادراتی در مسابقات چاپ