مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:262015-01-31اقتصادي

راه اندازی نخستین مرکز پرورش ماهیان زینتی/ آموزش 300 نفر در سال


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: با راه اندازی اولین مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی سالانه 300 نفر آموزش های لازم در این بخش را فراگرفته و جذب بازار کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حمیدرضا خان پور در مراسم افتتاح اولین مرکز پرورش ماهیان آکواریومی و زینتی در استان تهران اظهار کرد: راه اندازی این مرکز موجبات اشتغال 30 نفر را فراهم کرده و درصدد هستیم با توسعه این مرکز سالیانه 300 نفر در بخش تکثیر و پرورش ماهیان زینتی آموزش دهیم.

وی ادامه داد: این طرح در قالب مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد و کوچک در منازل به اجرا در می آید و کارآفرینان می توانند در خانه های خود آن را پیاده و کارفرمایان ما محصول را از آن ها خریداری کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 118 استاندارد بین المللی در سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای بارگذاری شده و مشغول تدوین استانداردهای جدید در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و آکواریومی درجهت تحقق اشتغال پایدار هستیم.

خان پور با بیان این که راه اندازی این مرکز آموزش تخصصی زمینه اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار پس از کسب آموزش های مهارتی فراهم می کند، افزود: یکی از مشکلاتی که در خصوص توسعه فرهنگ استفاده از آکواریوم و ماهیان زینتی داریم آموزش و خدمات پشتیبانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین مرکز پرورش ماهیان زینتی/ آموزش 300 نفر در سال

راه اندازی نخستین مرکز پرورش ماهیان زینتی/ آموزش 300 نفر در سال