مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:262015-01-31اقتصادي

مرکل: بدهی های یونان کاهش نخواهد یافت


صدراعظم آلمان با اعلام اینکه هم اکنون بخشی از بدهی های یونان بخشیده شده است گفت که بخشش میزان بیشتری از بدهی ها در دستور کار قرار ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل که به نظر می رسد این مذاکرات تنش ها میان دولت این کشور و وام دهندگان بین المللی را بیشتر خواهد کرد گفت: در حال حاضر بخشش برخی از بدهی های بخش خصوصی و بانک ها در دستور کار قرار دارد و به این ترتیب شاهد کاهش میلیاردی در میزان بدهی های یونان خواهیم بود و من نمی توانم تصور کنم به لغو بدهی های بیشتر در دستور کار باشد.

در عین حال امروز هفته نامه آلمانی اشپیگل نوشت که آلمان آمادگی دارد با وجود روی کار آمدن دولت جدید در یونان به نخست وزیری الکسیس سیپراس رهبر حزب سیزیرا که مخالف برنامه های ریاضتی است، همچنان به این کشور کمک کند.

آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که برای ادامه کمک به آتن آمادگی دارد.

بسته کمک مالی جدید به یونان نیازمند بودجه ای 20 میلیارد یورویی است تا بتواند مسایل مالیاتی و بخش خصوصی را در یونان پوشش دهد.

با این حال دولت یونان تمایلی به ادامه سیاست های ریاضتی ندارد.

گیانیس واروفاکیس وزیر دارایی جدید یونان در جریان دیدار با یرسون دیسلبورن رییس گروه یورو اعلام کرد که دولت جدید یونان تمایلی به ادامه همکاری با تروییکا ندارد و به جای این می خواهد که کنفرانسی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکل: بدهی های یونان کاهش نخواهد یافت

مرکل: بدهی های یونان کاهش نخواهد یافت