مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:202015-01-31سياسي

درخواست مهدی هاشمی درباره فایل صوتی جنجالی


مهدی هاشمی با انکار فایل صوتی منتسب به خود، از شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه خواست واقعی بودن یا نبودن این فایل صوتی توسط کارشناس بررسی شود.

- سیدمحمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای مهدی هاشمی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هفته گذشته با آقای مقیسه (قاضی پرونده مهدی هاشمی) صحبت و اعلام کردم ما برای ارائه آخرین دفاع آماده ایم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی افزود: قاضی مقیسه گفت تاریخ ارائه آخرین دفاع را اعلام خواهیم کرد؛ گفتم آیا دفاع آخر قبل از دهه فجر گرفته می شود یا بعد از آن که قاضی مقیسه پاسخ داد سعی می کنم قبل از دهه فجر باشد.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سئوال که آیا تحقیقات دادگاه پایان یافته است یا خیر؟ اضافه کرد: فکر می کنم تحقیقات هنوز پایان نیافته زیرا استعلام هایی داشتند که باید جواب آن استعلام ها بیاید و سپس ما را برای آخرین دفاع احضار می کنند.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در پاسخ به این سئوال که آیا تحقیقات دادگاه فقط درباره درخواست موکلش مبنی بر استعلام از وزارت اطلاعات در خصوص اسناد و مدارک موجود در پرونده است یا خیر؟ توضیح داد: علاوه بر آن، از دادگاه درخواست کارشناسی نیز کرده بودیم که قاضی گفت باید تشخیص دهم موضوع را به کارشناسی ارجاع کنم یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مهدی هاشمی درباره فایل صوتی جنجالی

درخواست مهدی هاشمی درباره فایل صوتی جنجالی