مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:162015-01-31فرهنگي

باز هم درخشش شفیعی در قالب کارگردان تئاتر ورامین در میان بهترین های کشور قرار گرفت


نماینده ورامین در تئاتر خیابانی جشنواره بین المللی فجر، در سه بخش نامزد دریافت برترین ها شد.

- " از جنوب استان تهران، بهترین کارگردان، بازیگر و موسیقی از جمله بخش های معرفی شده از سوی هیئت داوران بود که این امید می رود در روز آخر افتخارات گذشته در عرصه تئاتر نصیب شهرستان ورامین شود.

در نمایش پازل زندگی که کارگردانی و یکی از نقش های آن را امیرحسین شفیعی بر عهده دارد؛ سعید رحیمی، فرامرز قلیچ خانی به ایفای نقش می پردازند که از همین رو شفیعی در بخش بهترین بازیگر از سوی هیئت داوران جشنواره کاندید دریافت این جایزه شده است.

همچنین شفیعی برای کارگردانی نمایش پازل زندگی از سوی هیئت داوران نامزد دریافت بهترین کارگردانی معرفی شده است و نام علی انوری برای موسیقی نمایش پازل زندگی در میان نامزدهای دریافت بهترین موسیقی بخش تئاتر خیابانی جشنواره فجر دیده می شود.

باید اشاره داشت این کارگردان نامی در سال های 87 و 89 موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردان در جشنواره تئاتر فجر شده و عنوان بهترین کارگردان تئاتر خیابانی کشور در سال 93 و جوان نخبه کشور در سال 90 از جمله افتخارات شفیعی در کارنامه کاریش است.

گفتنی است که شفیعی نزدیک به دو سال مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین را بر عهده داشت که در سال 93 با مدیریت وی انجمن هنرهای نمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم درخشش شفیعی در قالب کارگردان تئاتر ورامین در میان بهترین های کشور قرار گرفت

باز هم درخشش شفیعی در قالب کارگردان تئاتر ورامین در میان بهترین های کشور قرار گرفت