مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:112015-01-31دانش

افزایش شهریه در ترم جاری دانشگاه آزاد!


دانشجویان برخی واحدهای دانشگاه آزاد در حالی از افزایش شهریه در ترم جاری تحصیلی خبر می دهند،که رییس دانشگاه آزاد پیش از این از عدم افزایش شهریه تا مهر سال آینده خبرداده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، جمعی از دانشجویان برخی واحدهای دانشگاه آزاد در تماس با ایسنا از افزایش مبلغ شهریه ترم جاری تحصیلی در قالب بدهی خبر می دهند این درحالیست که برخی از دیگر واحدها می گویند مبلغ شهریه با ترم گذشته تفاوتی ندارد.

دکتر میرزاده در سخنان اخیر خود بارها تأکید کرده بود که تا مهر سال آینده افزایش شهریه نخواهیم داشت.

ضمن آنکه برنامه های دانشگاه آزاد برای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی یکی از مواردی است که همیشه به عنوان یکی از برنامه های در دست اقدام دانشگاه آزاد مطرح می شود.

رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد چندی پیش در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفته بود که یکی از برنامه های ما کاهش 12 درصدی وابستگی به شهریه دانشجویان است درحالی که فقط 50 درصد آن محقق شده و امیدواریم تا پایان سال جاری این میزان به 8 درصد افزایش پیداکند.

باوجود تلاش مسئولین دانشگاه برای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی و اعلام عدم افزایش شهریه تا مهر سال آینده همچنان اخباری مبنی بر افزایش شهریه دانشجویان برخی واحدها به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهریه در ترم جاری دانشگاه آزاد!

افزایش شهریه در ترم جاری دانشگاه آزاد!