مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 12:302015-01-31اجتماعي

اپلیکیشن موبایلی مترو تهران/ مسیریابی و اطلاع از زمان حرکت قطار


برای اطلاع از نزدیکترین محل مترو نسبت به مکانی که در آن حضور دارید، زمان حرکت قطار و محل های توقف قطارهای شهری، ما به شما پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن مترو تهران را دانلود کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امروزه یافتن افرادی که از وضعیت ترافیک و مشکلات رفت و آمد شهری ناراضی نباشند کار بسیار دشواری است به همین دلیل باید با هوشمندانه ترین روش ها از اتلاف وقت تا حدامکان جلوگیری کنیم که در این باره گجت های دوست داشتنی به کمک ما آمده اند!اپلیکیشن رایگان مترو تهران که برای کاربران سیستم عامل آی او اِس و اندروید طراحی شده است معضل ترافیک شهری و حمل ونقل عمومی تهران را برای شما تسهیل می کند.

در این برنامه کاملا به نیاز کاربران توجه شده است، اینکه به دنبال نزدیک ترین ایستگاه مترو هستید؟ مسیر دقیق مترو و محل های توقفش را روی نقشه میخواهید مشاهده کنید یا تنها به دنبال زمان بندی حرکت می گردید این اپلیکیشن تمامی این امکانات را درخود گنجانده است.

اطلاعات و اسامی ایستگاه ها، امکانات هر ایستگاه از جمله سرویس بهداشتی، فوریت های پزشکی، عابربانک، پارکینگ، اغذیه فروشی و هم چنین زمان بندی لحظه به لحظه حرکت قطار و خطوط اتوبوس و تاکسی و اماکن مهم اطراف ایستگاه از دیگر اطلاعاتی است که می توان در این اپلیکیشن یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن موبایلی مترو تهران/ مسیریابی و اطلاع از زمان حرکت قطار

اپلیکیشن موبایلی مترو تهران/ مسیریابی و اطلاع از زمان حرکت قطار