مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 11:302015-01-31اجتماعي

نگاه شما: پیشنهاد تعطیلات شناور


بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است.

هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، - آیدین زرگر: فصل بهار در پیش است اما علاوه بر زیباییهای بی نظیر این فصل دغدغه ای به نام تعطیلات نورزوی نیز وجود دارد، اینکه دو هفته تعطیلات را چگونه باید گذراند؟ یا باید خانه نشین بود و یا به مسافرت رفت، در خانه نشستن طولانی مدت در شهرهایی که دو هفته تعطیل است کسل و خسته کننده است و اگر تصمیم به مسافرت بگیریم مشکل بزرگ تر می شود.

ازدحام مسافران و بارشهای نوروزی و ترافیک و تصادفات جاده ای و مشکلات اسکان و هتلهایی که اتاق خالی ندارند و اگر داشته باشند قیمت آنها سرسام آور است و نصب چادرها در هوای سرد و بارانی عاملهایی هستند که رنج مسافرت را از لذت آن بیشتر می سازند؛ در شرایط کنونی که تقریبا همگان دارای خودروی شخصی هستد نه تنها در روزهای نوروز بلکه در تعطیلات رسمی دیگر نیز به سفر رفتن جرات بسیاری می خواهد.

آیا بهتر نیست که تعطیلات نوروزی شناور گردد؟ به این معنی که همگان حق داشته باشند که به جای روزهای اول تا چهاردهم فروردین دو هفته از روزهای دیگر بهار را با هماهنگی با محل کار خود به تعطیلات بروند؛ به عنوان مثال زوجهای جوان و زوجهای پیر و خانواده هایی که فرزندان آنها به مدرسه نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شما: پیشنهاد تعطیلات شناور

نگاه شما: پیشنهاد تعطیلات شناور