مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 11:112015-01-31دانش

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز: جذب بی رویه دانشجو اخیر نگران کننده است


سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، بر لزوم تصدی گری وزارت علوم بر جذب دانشجو در دانشگاه آزاد به منظور کیفی سازی آموزش تاکید کرد.

- محمد رعایایی اردکانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جذب بی رویه دانشجو در سال های اخیر به ویژه در دانشگاه های غیردولتی نگران کننده بود و شایسته است وزارت علوم در این بخش ورود کند.

وی با بیان اینکه نگران کیفیت آموزش عالی در کل کشور هستیم، تصریح کرد: با پذیرش بی حد و حصر دانشجو در سال های اخیر در دانشگاه های دولتی و غیردولتی، اکنون آموزش کیفی تنها در تعداد محدودی از دانشگاه ها ارائه می شود.

رعایایی اردکانی با معرفی اجمالی وضعیت آموزش عالی در دانشگاه شهید چمران و استان خوزستان، افزود: در این دانشگاه حدود 17 هزار دانشجو در حال تحصیل بوده که از این تعداد بالغ بر 5 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، جمعیت کل دانشجوی استان را 270 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 120 هزار نفر در دانشگاه آزاد، 70 هزار نفر در پیام نور، 25 هزار نفر در دانشگاه های دولتی و مابقی در واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای و علمی ـ کاربردی مشغول تحصیل هستند.

وی، نسبت دانشجویان کارشناسی ارشد به کل دانشجویان استان را 22 درصد و در مورد دانشجویان دکترا، هشت درصد عنوان کرد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز: جذب بی رویه دانشجو اخیر نگران کننده است

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز: جذب بی رویه دانشجو اخیر نگران کننده است