مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 10:422015-01-31پزشكي

ماندگاری بیشتر پزشکان در سیستان


با توجه به اینکه شرایط منطقه سیستان به لحاظ اقلیمی از شرایط نامساعدی برخوردار نیست، اما پس از اجرای طرح تحول سلامت و بهبود وضعیت پرداختی پزشکان در این منطقه محروم، - خوشبختانه تمایل پزشکان به خدمت در این منطقه بیشتر شده است.

علی اکبرنصیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان وبلوچستان، افزود: در بحث پزشک خانواده که قبلا با مشکل مواجه بودیم اکنون بالای 95 درصد از مراکز درمانی ما دارای پزشک هستند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر 53 پزشک متخصص تمام وقت در این منطقه به خدمت مشغول هستند، گفت: امیدواریم به منظور ماندگاری متخصصان و نیروها و روی آوردن هرچه بیشتر پزشکان متخصص به این منطقه به منظور برطرف شدن مشکلات درمانی، تسهیلات ویژه رفاهی برای آنها در این منطقه در نظر گرفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که برای تأمین نیروی متخصص در مرکز درمانی خیریه الزهرا(س) زابل چه تدابیری اندیشیده شده است؟ گفت: براساس اصل 44 قانون اساسی که باید به سمت خصوصی سازی پیش رفت، برآنیم تا با تمام توان از این مرکز درمانی خیریه که می توان ادعا کرد یکی از شیک ترین مراکز درمانی در استان است و با نیت خیر در این منطقه محروم فقط به خاطر ارائه خدمات درمانی احداث شده، از لحاظ تأمین پزشک به این درمانگاه کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری بیشتر پزشکان در سیستان

ماندگاری بیشتر پزشکان در سیستان