مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 10:162015-01-31ورزشي

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد لزوم توسعه ورزش در دانشگاه ایلام


رییس دانشگاه ایلام بر لزوم توسعه ورزش در دانشگاه ایلام تاکید کرد.

- " از ایلام، محمد علی اکبری صبح امروز در جلسه شورای تربیت بدنی دانشگاه ایلام اظهار داشت: فعالیت های تربیت بدنی باید در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین دانشجویان توسعه یابد.

وی ادامه داد: توجه به نشاط در ورزش دانشجویان از اهمیت خاصی برخوردار است و می توان با ورزش و فعالیت های فرهنگی شادابی و سلامتی را در بین دانشجویان ترویج داد.

رییس دانشگاه ایلام با اشاره به فعالیت های اداره تربیت بدنی دانشگاه از همکاران خود در این حوزه خواست تمام تلاش خود را برای انجام فعالیت های شاداب و با نشاط ورزشی در دو حوزه دانشجویی و کارمندی انجام دهند.

در این نشست ضمن ارائه تحقق 80 درصدی برنامه تقویم ورزشی سال جاری دانشجویان و کارکنان، با اعزام دانشجویان به مسابقات مختلف ورزشی در سال جاری و 1394، برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های دانشجویی و میزبانی دانشگاه ایلام در سه رشته ورزشی فوتسال و تکواندو پسران و فوتسال دختران موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/2246/ق10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد لزوم توسعه ورزش در دانشگاه ایلام

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد لزوم توسعه ورزش در دانشگاه ایلام