مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 09:512015-01-31ورزشي

شرکت 90 تکواندوکار در مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان "جام فجر"


رییس هیئت تکواندو استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان جام فجر استان همدان با حضور 90 تکواندو کار به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد.

- احسان قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی جام فجر نونهالان در همدان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان به میزبانی شهرستان بهار با شرکت 90 نفر از تکواندوکاران استان و با نام جام فجر برگزار شد.

وی افزود: شهرستان بهار با پنج طلا و یک نقره و مجموع 65 امتیاز مقام اول تیمی را کسب کرد و مریانج با سه طلا چهار نقره و چهار برنز و مجموع 44 امتیاز به مقام دوم تیمی رسید.

رییس هیئت تکواندو استان همدان با اشاره به سایر نتایج گفت: شهرستان اسدآباد با یک طلا سه نقره و چهار برنز با مجموع 38 امتیاز مقام سوم تیمی را کسب کرد و شهرستان همدان با یک طلا، یک نقره و دو برنز به مقام چهارم تیمی رسید و شهرستان نهاوند با یک نقره مقام پنجم تیمی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به برترین نفرات این مسابقات بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت ها علی کرمی و امیررضا طاووسی به عنوان فنی ترین بازیکن و علیرضا زارعی به عنوان پر امتیازترین بازیکن معرفی شدند.

رییس هیئت تکواندو استان همدان یادآور شد: حسین همایونی از بهار به عنوان مربی برتر و تیم اسدآباد به عنوان تیم اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 90 تکواندوکار در مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان "جام فجر"

شرکت 90 تکواندوکار در مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان "جام فجر"