مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 09:462015-01-31اجتماعي

مدیرکل هواشناسی ایلام: طولاب رکورددار بارندگی 24 ساعت گذشته ایلام شد


طولاب رکورددار بارندگی 24 ساعت گذشته ایلام شد.

- یوسف شیخ الملوکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: طولاب طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش 23 میلیمتری باران بوده که بیشترین میزان بارش های استان ایلام را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: پس از طولاب مناطق میشخاص، آبدانان و ایلام بیشترین میزان بارش های 24 ساعت گذشته استان را به خود اختصاص دادند به نحوی که در این مناطق بیش از 19 میلیمتر بارش باران به ثبت رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: البته دیگر مناطق استان از جمله مناطق گرمسیری استان نیز از بارش های 24 ساعت گذشته بهره مند شده به طوری که مهران و دهلران هر کدام حدود بین 3 تا 4 میلیمتر بارش باران را ثبت کرده اند.

شیخ الملوکی تصریح کرد: در حال حاضر هوای آسمان استان ایلام صاف بوده و پدیده بارشی برای آن طی ساعت های آتی پیش بینی نشده است.

مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: بارش باران در این فصل سرد سال و پس از هفته ها انتظار طراوت خاصی را به استان ایلام بخشیده است.

انتهای پیام/2246/ق20 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هواشناسی ایلام: طولاب رکورددار بارندگی 24 ساعت گذشته ایلام شد

مدیرکل هواشناسی ایلام: طولاب رکورددار بارندگی 24 ساعت گذشته ایلام شد